דיני עבודה בעידן הקורונה

באולפן: עו”ד יעקב שניטמן, דיני עבודה בעידן הקורונה

דיני עבודה בצל משבר קורונה: שאלות ותשובות
בעקבות התפשטות הקורונה וההנחיות החדשות, צצות שאלות ותהיות רבות בכל הקשור לנגיף ולהשפעות הכלכליות שלו עלינו. בכתבה הבאה עורך הדין יעקב שניטמן המתמחה בדיני עבודה יספק תשובות לשאלות הבוערות כדי שתקבלו תמונה בהירה יותר על המצב בעידן הקורונה 2021

קראו כתבה מלאה בכלבו חיפה

דיני עבודה בעידן הקורונה 2021?

אנסה לקצר ולהסביר במאמר זה  זכויות בסיסיות של השכירים בישראל בתחום דיני עבודה בעידן הקורונה.  עורך הדין יעקב שניטמן, המתמחה בדיני עבודה, יספק תשובות לשאלות הרלוונטיות בצל משבר הקורונה שפוקד אותנו בימים אלו בדגש על זכויות שכירים ומעסיקים בעידן הקורונה 2021 בישראל.

בעידן הקורונה בישראל 2021 חייבים לשמור על כללי עבודה תקינים, על יחסי עבודה הוגנים, תוך הבנה הדדית וסובלנות, כל שכן דיני העבודה בעת משבר זה משתנים מעת לעת ומתאימים את עצמם לרוח התקופה. לכן חשוב ואף הכרחי להיוועץ בעורך דין שמתמחה בדיני עבודה.

האם המעסיק יכול לצמצם משרה בעידן הקורונה בישראל 2021?

תשובה חד משמעית כן עם זאת, עלין למסור לעובד הודעה על שינוי תנאי העסקה מכח  חוק הודעה לעובד (תנאי עבודה), התשס"ב-2002 

שכיר או שכירה שלא מעוניינים לעבודה בחצי משרה או משרה מצומצמת יכולים להודיע למעסיק שאינם מסכימים לתנאי העסקה חדשים ויכולים לסיים את עבודתם בדין מפוטר ולקבל פיצויי פיטורים מלאים כאילו פוטרו מעבודה ולא לפני ששלחו התראה בכתב למעסיק והעמידו את המעסיק על כוונתם לסיים את העבודה בשלם צמצום בשעות או בימי מעבודה וכי בחינתם מדובר על הרעה מוחשית בתנאי העסקה.

בכל מקרה, מומלץ לפנות לעורך דין לענייני עבודה בחיפה. עורך דין המתמחה בדיני עבודה יסייע הן לשכירים והן למעסיקים להגיע להסכם פשרה להסכמות מחוץ לכותלי בית הדין בתחום דיני עבודה בעידן הקורונה.

צפו בסרטון זכויות שכירים ומעסקים בצל משבר קורונה שאלות ותשובות בתחום דיני עבודה

Print Friendly, PDF & Email
מאמרים נוספים באותו נושא
ייצוג מעסיקים

שירות משפטי למעסיק

שירות משפטי למעסיק בשנת 2023 – הגנה משפטית וייעוץ מקצועי בעידן העסקים המשתנה במהירות והדרישות המשפטיות המורכבות, מצויה צורך עולה בשירות משפטי

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא »

עורך דין דיני עבודה

משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום דיני עבודה, וממוקם חיפה, המשרד בעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים בכל תחומי דיני העבודה וההיבטים השונים ביחסי עובד-מעביד.