דירוג 25 חברות ענק הידידותיות ביותר לעובדים בעולם

חברות ענק הידידותיות ביותר לעובדים

במקום הראשון, מזה שלוש שנים – חברת גוגל. מייקרוסופט הגיעה רק למקום השביעי. השנה גם חברת האופנה M&H התברגה לרשימה למקום ה- 24

 

המגזין האמריקני פורצ'ן, הנחשב לאחד המגזינים הכלכליים החשובים והמשפיעים בעולם, פרסם את רשימת 25 החברות הידידותיות ביותר לעובדים.

מזה שנה שלישית ברציפות את המקום הראשון בעולם בחברות הטובות ביותר לעובדים, מאיישת חברת גוגל. החברה מעסיקה ברחבי הגלובוס (גם בישראל) 56,040 עובדים אשר נהנים בנוסף לשלל פינוקים והטבות מופלגות, גם מתרבות ארגונית המקדשת דאגה  ואוטונומיה. רווחי החברה נאמדים ב- 55.5 מיליארד דולר בשנה.

למקום השני ברשימת החברות שכל אחד היה רוצה לעבוד – חברת SAS האמריקנית, שעד שנת 2012 הייתה במקום הראשון עד שגוגל הדיחה אותה. החברה מעסיקה 13,741 עובדים ורווחיה נאמדים ב- 3.02 מיליארד דולר

במקום השלישי – NetApp עם 12,318 עובדים ורווח של 6.3 מיליארד דולר. במקום הרביעי – W.L. Gore & Associates  עם 10,337 עובדים ורווח של 3.09 מיליארד דולר. את החמישייה סוגרת חברת התקשורת הספרדית  Telefonica עם 123 אלף עובדים.

מייקרוסופט הגיעה השנה רק למקום השביעי. היא מעסיקה 128 אלף עובדים ונהנית מרווח של 77.8 מיליארד דולר בשנה.

את העשירייה סוגרת חברת אמריקן אקספרס. חברת המשלוחים FEDEX מחזיקה במקום ה- 16. במקום ה-20 – חברת הממתקים MARS. השנה אפשר לראות ברשימה גם את רשת האופנה M&H שהגיעה למקום ה- 24. למקום ה- 25 הגיעה חברת קוקה קולה.

Print Friendly, PDF & Email
מאמרים נוספים באותו נושא
ייצוג מעסיקים

שירות משפטי למעסיק

שירות משפטי למעסיק בשנת 2023 – הגנה משפטית וייעוץ מקצועי בעידן העסקים המשתנה במהירות והדרישות המשפטיות המורכבות, מצויה צורך עולה בשירות משפטי

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא »
הודעה לעובד

הודעה לעובד

מאמר זה ידון בחובת הודעה לעובד ולמועמד לעבודה בהתאם לחוק הודעה לעובד ולמועמד לעבודה (תנאי עבודה והליכי מיון וקבלה לעבודה), תשס"ב-2002(להלן החוק).

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא »

עורך דין דיני עבודה

משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום דיני עבודה, וממוקם חיפה, המשרד בעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים בכל תחומי דיני העבודה וההיבטים השונים ביחסי עובד-מעביד.