הלמ"ס: השכר הממוצע במשק בחודש יולי עלה ל- 9,631 שקל

השכר הממוצע במשק

מספר משרות שכיר בחודש יולי נותר יציב ועמד על 3.3 מיליון. עלייה בהיקף המשרות נצפתה בענף המינהל הציבורי, בריאות, רווחה וחינוך

השכר הממוצע במשק בחודש יולי 2014 רשם עלייה של 0.9% והגיע לרמה של 9,631 שקל ברוטו. על כך מדווחת השבוע הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

ענף התקשורת והמידע הציג את העלייה החדה ביותר בשכר הממוצע אשר טיפס ב- 4.5%. יש לציין כי מדובר בחודש יחסית חלש עבור הענף. מבצע צוק איתן גרם להפסדים כבדים בקרב אנשי התקשורת אם כי, כפי שמציגים הנתונים, שכרם עלה בשיעור החד ביותר.

גם בענף הפיננסיים, הבנקאות והביטוח השכר הממוצע בחודש יולי רשם עליה בשיעור של 4%. לעומת זאת, בענף המינהל המקומי, הביטחון והשירות הציבורי נצפתה בחודש זה ירידה של 5% בשכרם הממוצע של העובדים. לצידם ניצב ענף הכרייה והחציבה, שגם בו העובדים ספגו הפסדים בשיעור של 4% אך נציין כי זהו הענף בו רמות השכר גבוהות ב- 4.8% מהממוצע.

עוד עולה מנתוני הלמ"ס כי מספר משרות שכיר בחודש יולי נותר יציב ועמד על 3.3 מיליון. עלייה בהיקף המשרות נצפתה בענף המינהל הציבורי, בריאות, רווחה וחינוך.

Print Friendly, PDF & Email
מאמרים נוספים באותו נושא
ייצוג מעסיקים

שירות משפטי למעסיק

שירות משפטי למעסיק בשנת 2023 – הגנה משפטית וייעוץ מקצועי בעידן העסקים המשתנה במהירות והדרישות המשפטיות המורכבות, מצויה צורך עולה בשירות משפטי

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא »

עורך דין דיני עבודה

משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום דיני עבודה, וממוקם חיפה, המשרד בעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים בכל תחומי דיני העבודה וההיבטים השונים ביחסי עובד-מעביד.