בונוס לעובדים בהיי-טק: אינטל מכפילה את הבונוס לעובדים שיסייעו בגיוס נשים לחברה

בונוס לעובדים בהיי-טק

בנוסף לתוכנית הבונוסים הודיעה אינטל כי תעניק השנה מלגה לסטודנטיות בלבד במקצועות ההנדסה והמחשבים, בהיקף של 130 אלף שקל

לעבוד בחברת אינטל, הנחשבת היום למעסיקה הגדולה ביותר בתחום ההיי-טק הישראלי, הוא מחוז חפצם של מהנדסים רבים, כמו גם מהנדסות. אך מה לעשות שאת המקצוע הריאלי הזה לומדים בעיקר גברים ונשים אפילו לא קרובות לרצות לעבוד בחברה. מאידך אנו עדים למגמה מתרחבת בזכותה יותר ויותר נשים נכנסות למעגל העבודה, יותר ויותר נשים משתלבות במקצועיות ריאליים וניהוליים. נשים המעודדות את המגמה הזו מונעות לא רק בסולידריות נשית אלא גם בידיעה ברורה שנשים יכולות להיות מהנדסות מחשבים מצוינות, לא פחות מגברים אם לא יותר. ובחיפוש אחר החומר האנושי האיכותי, תמיד שווה להשקיע. וזה בדיוק מה שעושה אינטל שהכריזה כי תעניק בונוס כפול לעובדים שבזכותם יגויסו לחברה נשים, לשלל תפקידים.

על פי הודעתה של אינטל, בה שיעור הנשים בחברה עומד על 21%, במסגרת התוכנית הקיימת בחברה מזה שנים "חבר מביא חבר", היא תעניק בונוס כפול עבור גיוס נשים לחברה. כך מעודדת אינטל את עובדיה להמליץ על מכרים שלהם בתמורה לתגמול כספי. גודל הבונוס תלוי בתפקיד ובדרגת העובד והוא מוערך בכמה אלפי שקלים.

"כדי לגייס את העובדים הטובים ביותר", הסבירה מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיאה בחברה, "אנו חייבים להגדיל את מספר הנשים שפונות לאינטל, בתהליך שכל עובדי אינטל שותפים לו ומזדהים איתו. הכפלת הבונוסים שולחת מסר ברור – אנחנו רציניים ביחס לרצון שלנו להגדיל את מספר הנשים המתגייסות".

בנוסף לתוכנית הבונוסים הודיעה אינטל כי תעניק השנה מלגה לסטודנטיות בלבד במקצועות ההנדסה והמחשבים, בהיקף של 130 אלף שקל.

אינטל הכריזה כי היא שואפת לייצוג מלא של נשים וקבוצות מיעוט בכוח העבודה שלה בארה"ב עד 2020. בכוונותיה להשקיע 300 מיליון דולר בפעולות להגברת הגיוון בחברה, ובהייטק בכלל.

גדי זינגר, מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל וסגן נשיא בחברה, מסר: "יכולת של חברה לצמוח ולחדש נובע גם מכוח אדם מגוון, באינטל אנחנו רוצים לראות יותר נשים בכוח העבודה ואנו מוכנים לנקוט בצעדים הדרושים כדי לגרום לזה לקרות".בנוסף לתוכנית הבונוסים הודיעה אינטל כי תעניק השנה מלגה לסטודנטיות בלבד במקצועות ההנדסה והמחשבים, בהיקף של 130 אלף שקל

Print Friendly, PDF & Email
מאמרים נוספים באותו נושא
הודעה לעובד

הודעה לעובד

מאמר זה ידון בחובת הודעה לעובד ולמועמד לעבודה בהתאם לחוק הודעה לעובד ולמועמד לעבודה (תנאי עבודה והליכי מיון וקבלה לעבודה), תשס"ב-2002(להלן החוק).

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא »

עורך דין דיני עבודה

משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום דיני עבודה, וממוקם חיפה, המשרד בעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים בכל תחומי דיני העבודה וההיבטים השונים ביחסי עובד-מעביד.