עורך דין לענייני עבודה

כיצד לבחור עורך דין לענייני עבודה?

באמת משימה לא פשוטה לבחור עורך דין לענייני עבודה אשר יטפל בתיק שלכם בצורה מקצועית ומהירה. כמובן, שאין טוב מהמלצה טובה  מפה לאוזן כאשר לקוח שקיבל שירות טוב מעורך דין לענייני עבודה ממליץ עליו בחום בפניו חבריו ומכריו לפנות לאותו עורך דין עורך דין בענייני עבודה.

על כן, חשוב מאוד למצוא עורך דין לענייני עבודה מקצועי אשר הוכיח הלכה למעשה לטפל בתיק ברמה מקצועית משלב חישוב וכימות זכויות במהלך תקופת העסקה אלא, גם להופיע ולייצג אתכם בהליכים משפטיים בבית הדין האזורי לעובדה ואם צריך, גם בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.

אתם צריכים עורך דין דיני עבודה עם נסיון מוכח ועם בטחון מלא, אשר יודע משפט עבודה ובקיא בחוקי עבודה, אשר לא מוותר על זכויות הלקוח ולא מפחד לנהל הליכים משפטיים גם אם שופט אומר ללקוח שלא מגיע לו תשלום כלשהו!

ישנם הרבה עורכי דין לדיני עבודה בישראל אבל, לא כולם מוכנים ללכת עד הסוף. לרוב,  מתפשרים לפני הדיון או במהלך דיון ראשון לאחר שהוגשה תובענה לבית הדין האזורי לעבודה. כמובן, שיש גם אינטרס לקוח לסיים תיק כמה שיותר מהר ולקבל כסף עכשיו ולא בעוד מספר שנים ואם בכלל. גם בית הדין לוחץ את הצדדים להגיע לפשרה אולם, דווקא בדיון ראשון בבית המשפט נבחן עורך דין לדיני עבודה אם הוא באמת מוכן ללכת ולייצג לקוח עד פסק הדין בתיק או מתקפל ונוטה לקבל פשרה שמצעים לו?

מה בודק עורך דין לענייני עבודה?

עורך דין חזק לדיני עבודה צריך לחשב סיכויים וסיכונים מראש בתיק. ראשית כל, צריך לבחון איזה הסכם קיבוצי או צו הרחבה חל על הצדדים, לאיזה ענף משתייך המעסיק ומה עיקר עיסוק העבודה. קיימת חשיבות עליונה לדעת מראש על איזה ענף עבודה משתייך מעסיק, סיווג או ענף עבודה כדי לחשב נכון את כל מלוא זכויות בעבודה. למשל, אם חלה תוספת וותק בשיעור 1% מכח צו הרחבה בענף מוסכים או תשלום תוספת ותק בענף חקלאות, או אם מעסיק חייב להפריש בעבור עובד לקרן השתלמות בענף הבנייה או לשלם תוספת לילה בשיעור 142.5% בענף פלסטיקה. ועוד, שאלות רבות בתחום משפט עבודה לפני שמתחילים לטפל בתיק !!

בנוסף, יעקב שניטמן עורך דין לענייני עבודה בודק אם מעסיק קיים כל הוראות חוקי עבודה של עובד החל משלב קבלתו של עובד לעבודה ועד שלב סיום עבודתו, ביצוע גמר חשבון ושחרור כספי פיצויים לעובד ומתן טופס 161 ומכתב שחרור בסיום עבודה. על קצה מזלג בדיקות שעורך יעקב שניטמן עו"ד לדיני עבודה:

  1. טופס 101 לעובד. בדיקה אם עובד אכן קיבל שכר ותנאים סוציאליים מכח טופס 101.
  2. טופס הודעה על תנאי העסקה. קיום חובת מעסיק למסור לעובד הודעה על תנאי העסקה ובו פירוט על תשלום שכר, שעות עבודה, שעות נוספות, ערך יום עבודה, ערך שעת עבודה רגילות, מספר ימי חופשה, מספר ימי הבראה, מספר ימי מחלה, תשלום נסיעות ותשלום הפרשות מעסיק לגמל ולקרן השתלמות.
  3. בדיקת הפרשות לפיצויים לקרן פנסיה מתלושי שכר.
  4. בדיקת הפקדות מעסיק "חלק עובד" סכומים שנוכו מתלושי שכר ואשר הועברו לקרן פנסיה.
  5. בדיקת הפקדות מעסיק לקרן התשלמות.
  6. בדיקת הפקדות חלק עובד + חלק מעסיק+ לפיצויים לביטוח מנהלים.
  7. בדיקת חישוב / תשלום פיצויי פיטורים בהתאם למשרה, וותק במקום העבודה, שיעור הפיצויים מכח הסכם עבודה ו/או הסכם קיבוצי ו/או צו הרחבה.
  8. בדיקת תשלום חלף הודעה מוקדמת. אם מעסיק חישב כל ימי הודעה מוקדמת מיום מסירת הודעה על פיטורים.
  9. בדיקת תשלום שכר מינימום בעבודה הן עפ"י החוק והן עפ"י הסכם קיבוצי ו/או צו הרחבה במגזר הפרטי.
  10. בדיקה ותשלום דמי הבראה. תשלום ימי הבראה לפי חלקיות המשרה וותק במקום העבודה כולל וותק קודם באותו מקום.
  11. בדיקה תשלום פדיון חופשה שנתית. לרבות, חישוב צבירה וניצול של ימי חופשה בשנה מכח וותק במקום העבודה ואחוז המשרה.
  12. בדיקה תשלום דמי חגים. תשלום ימי חגים בשיעור 150% או 250% משכר.
  13. בדיקה תשלום גמול שעות נוספות. תשלום גמול שעות נוספות בשיעור 125%, 150% וכן, בדיקה גמול שעות נוספות בערבי יום מנוחה שבועית ובערבי חג, תשלום שעות נוספות בימי מנוחה שבועית ובחגים בשיעור 175% ו -200% וכו'.
  14. בדיקה וחישוב פיצויי פיטורים בסיום העבודה. בדיקת טופס 161 ומשכורת לפיצויים.
  15. בדיקה מתן אישור על תקופת העסקה ומכתב פיטורים.
  16. בדיקת הליך שימוע לפני פיטורים, זימון בכתב לשימוע, פרוטקול שימוע, טענות עובד וכו'

חפשו בגוגל ביקורות על יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בחיפה, תראו מה כותבים לקוחות לשעבר או לקוחות קיימים על עבודתו של יעקב שניטמן עורך דין לענייני עבודה. יעקב שניטמן עו"ד דיני עבודה והינה הדף העסקי שלי בגוגל 

אין חולק, כי לשם קבלת פיצויים ממעסיק ולמימוש כל זכויות ותשלומים במקום העבודה צריכים לפנות אל יעקב שניטמן, עורך דין חזק בדיני עבודה.

Print Friendly, PDF & Email
לייעוץ ללא התחייבות עם עורך דין דיני עבודה​ מלאו את הטופס וניצור איתכם קשר בהקדם

יעקב שניטמן חברת עורכי דין ונוטריון הינו משרד עורכי דין בוטיק אשר נוסד בשנת 2004.
יעקב שניטמן משרד עורכי דין התמחות עיקרית משפט עבודה ומשפט מסחרי.
עורכי דין דיני עבודה מומחים לדיני עבודה. 

דיני עבודה

משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום דיני עבודה, וממוקם חיפה, המשרד בעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים בכל תחומי דיני העבודה וההיבטים השונים ביחסי עובד-מעביד.

למשרדנו מוניטין רב בייצוג עובדים ומעסיקים בבתי הדין השונים ברחבי הארץ, ובעלי המשרד, עו"ד יעקב שניטמן, הינו אחד מעורכי הדין המוערכים בתחום זה וזוכה להכרה ולהערכה רבה בקרב הגורמים המקצועיים השונים.

תחומי פעילות נוספים:

חישובי שכר, שכר מינימום, הלנת שכר, שעות נוספות, חופשה שנתית, דמי מחלה, דמי הבראה, הודעה מוקדמת, קרנות פנסיה, שימוע טרם פיטורין, פיטורין שלא כדין ופיצויי פיטורין, הסכמים קיבוציים, עריכת הסכמי עבודה, עריכת הסכמי עבודה, בדיקת הסכמי עבודה, חישובי זכויות, שכר עבודה ותנאים סוציאליים בעבודה, בדיקת תלושי שכר עפ"י הסכמים קיבוציים ו/או צווי ההרחבה.
ליווי וייצוג בהליכים משפטיים בבתי הדין לעבודה ברחבי הארץ, בוררויות וגישורים. טיפול בפירוקי חברות וייצוג נושים בתביעות חוב במסגרת הליכי הפירוק.

 

תשלום דמי הבראה מתי
לייעוץ ללא התחייבות עם עורך דין דיני עבודה​ מלאו את הטופס וניצור איתכם קשר בהקדם