עורך דין דיני עבודה אשדוד

עורך דין דיני עבודה אשדוד, מייצג לקוחות פרטיים, מוסדיים, עסקיים ואחרים בתביעות מגוונות בתחום. כך מעסיק מול עובד שפגע בו, עובד נגד מעסיק שפגע בזכויותיו, של שניהם מול ביטוח לאומי, משרד עבודה ורווחה, רשויות המס ועוד. הייצוג נעשה בבית דין לעבודה אבל גם קודם לכן ומחוץ לכתליו. כדאי לערב אותו בתהליך בראשית הדרך וכשמתברר כי קיימת מחלוקת קשה ומורכבת בין שני הצדדים. עו"ד יעקב שטינמן משרד עורכי דין ונוטריון" עוסק בתחום דיני עבודה וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

עורך דין דיני עבודה אשדוד – מיומן ויעיל

עורך דין דיני עבודה אשדוד, מטפל בתיקים שונים. הנפוצים ביותר הם אלו בהם מעסיק פוגע בזכויות העובד שלו. כך, כאשר לא שולם לו שכרו כחוק כולל שעות נוספות, כאשר לא ביצע הפרשה פנסיונית לטובתו, כאשר לא שילם דמי הבראה, חופשה שנתית, חגים, נסיעות, שעות נוספות, הפרשות לקרן השתלמות  ומחלה ועוד. פגיעות אחרות הן פיטורים שלא כחוק, אי תשלום פיצויי פיטורין, פגיעה בזכויות מהותיות של אישה בהיריון, פגיעה בפרטיות ועוד. מעסיק יכול, למשל, לתבוע עובד שהשתמש במידע פנימי למטרותיו ועוד. כאשר יקבל עורך הדין המטפל את התיק לידיו הוא יבדוק אם כדאי להגיש תביעה או לוותר. לא כל פגיעה, לכאורה, היא מהותית, יש מקרים בהם הנזק הכספי אינו גדול ואין כדאיות כלכלית, יש מקרים בהם הסיכוי לקבלת פסק דין טוב נמוך ועוד.

ייצוג בבית דין לעבודה

הגשת תביעה לבית דין לעבודה נעשית על ידו, לרוב, לאחר שמוצו ההליכים האחרים נגד הפוגע. כך התכתבויות, משא ומתן טלפוני או פנים אל פנים ועוד. במקרים בהם לא נעתר הנתבע אזי ינצל יעקב שניטמן עורך הדין דיני עבודה אשדוד את כישוריו לייצוג משמעותי. הוא יטען לטובתו יציג מסמכים, יחפש וימצא פסיקות קודמות תומכות ועוד.

עורך דין דיני עבודה אשדוד

עורך דין לענייני עבודה אשדוד

עורך דין לענייני עבודה אשדוד, מטפל בלקוחות המגיעים מהעיר וסביבתה. מרבית הסכסוכים מסתיימים בתביעות בין עובדים למעסיקים, בינם לבין ביטוח לאומי ועוד. הוא מכיר היטב את כל דיני העבודה הקיימים ומתעדכן גם בחידושים השונים המגיעים מעת לעת. הלקוחות יכולים להגיע גם מהמגזר העסקי והמוסדי. "עו"ד יעקב שטינמן משרד עורכי דין ונוטריון" עוסק בתחום לענייני עבודה וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

עורך דין לענייני עבודה אשדוד – מעורבות מראשית התהליך

עורך דין לענייני עבודה אשדוד, חייב להיות מעורב בסכסוך כבר בראשיתו. הוא יכול לייעץ איך להתנהל מול הצד השני על מנת לבנות תיק שאמור להסתיים בתביעה. מרבית התביעות הן של עובדים כנגד מעסיקים. כך כאשר הם פוגעים בזכויות העובדים על ידי אי תשלום שכרם כחוק או לפי המוסכם, אי תשלום תנאים סוציאליים דוגמת הפרשות לפנסיה, חופש שנתי, דמי הבראה ומחלה, פיטורין שלא על פי החוק, אי תשלום פיצויי פיטורין, פגיעה מהותית אחרת תוך כדי התנהלות חמורה מולם ועוד. הוא יבדוק כל תיק לעומק ועל פי הממצאים ימליץ אם להתקדם לכדי תביעה או לוותר. קיימים מקרים לגביהם לא כדאי כלכלית לתבוע או שהנתבע לא ביצע עבירה על החוק ועוד. בכל מקרה בו הוא יחליט לתבוע, הוא ינסה קודם לעשות זאת על ידי התכתבויות, שכנוע, ניהול משא ומתן ועוד. המוצא האחרון הוא פנייה לבית דין לעבודה.

ייצוג משפטי

בבית הדין הוא יטען לטובת לקוחו. הוא יגיש מסמכים תומכים בטענותיו, צווי הרחבה והסכמים קיבוציים, יצג פסקי דין תקדימיים המצדדים בהם וכדומה. הרצון הוא לשכנע את בית המשפט בצדקת טיעוניו. הצלחה תגרום לפסיקה חיובית מבחינתו. לאחריה הוא יוכל לקבל את הסכומים הכספיים שהגיעו לו ולא שולמו לא בעבר.

Print Friendly, PDF & Email