עורך דין דיני עבודה חיפה

לרוב מחפשים עורך דיני עבודה בחיפה, גוגל מראה תוצאות חיפוש שונות בחיפה גם עורכי דין בתחום דיני עבודה בחיפה וגם עורכי דין שתחום עבודה הוא משני או שבכלל לא עוסקים בתחום אלא, רשמו באתר שלהם תחום דיני עבודה כדי לקבל לידים ולמשוך לקוחות, מומלץ להמנע ולא לפנות לעורך דין שהוא "כולבויניק" קרי, עוסק בכל תחום משפטי.

תחום משפט עבודה הוא תחום מורכב ודינאמי מאוד. עורך דין טוב בדיני עבודה צריך להתמצות בזמן אמת בחוקי העבודה, בפסיקה עדכנית, עדכוני חקיקה, הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

על כן, כדי לזכות בתיק בסכום מקסימאלי, לקבל תוצאה טובה ולא להתפשר ב"גרושים" חובה לפנות רק לעורך דין דיני עבודה בחיפה אשר עוסק בתחום שירות משפטי בחיפה כמו לעורך דין יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בחיפה.

יעקב שניטמן הינו עורך דין דיני עבודה בחיפה יודע לתת שירות בתחום משפט העבודה הן לשכירים והן למעסיקים. בהרבה מאוד תיקים, עורך דין של מעסיקים יעקב שניטמן שומר על אינטרסים וזכויות של המעסיק בפני תביעת סרק של עובד. 

תושב צפון? מדוע כדאי לפנות אל עורך דין בחיפה ולא במרכז?

סטיגמה או טעות נפוצה לחשוב שרק עורכי דין טובים לדיני עבודה נמצאים במרכז הארץ. היום, בחודש יולי בשנת 2020 אפשר לגלות סוד כי עורכי דין טובים בתחום דיני עבודה נמצאים גם בחיפה. הרי, אם מחפשים עורך דין לדיני עבודה בכרמיאל או בנהריה או בעכו או בכל עיר אחרת בצפון לא צריך לנסוע עד לתל אביב ואפשר להגיע לעורך דין דיני עבודה בחיפה ולקבל ממנו שירות וייעוץ משפטי בעניין זכויות במקום העבודה.

דווקא, מומלץ מאוד להגיע לחיפה כאשר מחפשים עורך דין דיני עבודה בחיפה. בית הדין האזורי לעבודה בחיפה מכיל שופטים ורשמים בין הטובים בארץ. כמובן, הכל כפוף לעניין סמכות דיון מקומית של בית הדין האזורי לעבודה בחיפה.

יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה חיפה יודע לספק שירות משפטי נכון לכלל מחיפה ומחוץ לחיפה. זה לא סוד לספר, כי לייעוץ משפטי ולפתיחת תיקים בענייני עבודה מגיעים ליעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בחיפה ומאיזור צפון וסביבה, מאזור מרכז, מאזור ירושליים ואף מגיעים מבאר שבע ואזור דרום.

האם אפשר לנהל תביעה מול מעסיק באופן עצמאי?

כמובן שכן אבל, לא מומלץ!!!. תכלס, לא ניתן לקבל מירב כספים ותשלומים מלאים בגין תקופת העבודה ו/או סיומה ללא מעורבותו של עורך דין דיני עבודה. כדי לייצג עצמך בדיון בין בבית הדין האזורי לעבודה ובין בערכאה שיפוטית אחרת צריך לדעת המון דברים ולא רק חוקים, משפטים ופרוצדורה.

אין זה כלכלי לחסוך על עורכי דין בתביעה מול מעסיק או גם להיפך בהגשת הגנה מול תביעת העובד ונהפוך, מי שחוסך על ייצוג משפטי משלם כפל !!

כשעובד מנסה מזלו ומגיש תביעה לבדו כנגד מעסיק הרי חוטא וגורם לעצמו נזקים:

  1. עובד שלא מיוצג בהליך משפטי ע"י עורך דין חזק בדיני עבודה – עובד גורם לעצמו נזק בכך שלא יכול לעלות טענות משפטיות ולבצע חישובי שכר נכונים. לרוב, תביעת עובד נופלת כאשר תביעה לא נכונה או לא מכומתת כדין.
  2. מעסיקים מיוצגים ע"י עורכי דין אשר עוסקים בתחום דיני עבודה – עובד גורם לעצמו נזק כי לא יוכל להתמודד עם טענות משפטיות וחישובי שכר מצד שכנגד.
  3. מי שמגיש לבדו כתב תביעה כנגד מעסיק שופט כבר בדיון ראשון, היה ולא מגיעים להסכם פשרה, שופט ב- 90% מהמקרים ממליץ לקחת ייצוג משפטי ואף דורש תיקון כתב התביעה. בד"כ בעת תיקון כתב תביעה בתי הדין האזוריים לעבודה כמעט ב -100% מהתקים מחייבים התובע בהוצאות משפט הן לטובת אוצר המדינה והן לטובת הצד השני בשל בזבוז זמן שיפוטי וטחרה של צד שכנגד. סכומי הוצאות משפט מגיעים לאלפי שקלים !!

על כן, מומלץ מאוד לפנות לעורך דין לדיני עבודה בחיפה כדי לבדוק תלושי שכר לתשלום תנאים סוציאליים, לבדוק פנסיה אם כל תשלומים שניכה מעסיק בתלושי שכר הועברו לקרן פנסיה ולא חייב חוב בגין אי הפרשות לפנסיה או לקרן השתלמות. לבדוק, עם מעסיק שילם כל שעות נוספות בעבודה ושילם כל הזכויות לעובד מכח הסכם קיבוצי או צו הרחבה שחל מעסיק במגזר הפרטי.

יעקב שניטמן הינו עורך דין מנוסה בדיני עבודה אשר למעלה מ- 17 שנים עוסק בתחום דיני עבודה והצליח באלפי תיקים אשר רובם הסתיימו בהסכמי פשרה או בפסקי דין ולקוחותיו זכו בעשרות ואף במאות אלפי שקלים.

עורך דין דיני עבודה חיפה מטפל בתיקים בתחום עבור לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ועוד. הוא מתמחה בכל הנושאים הקשורים בדינים אלו ואף מתעדכן בכל התיקונים הנעשים להם. השירות מקיף וניתן בבתי דין לעבודה או מחוצה להם. כדאי לקבל ליווי מטעמו כבר כאשר מדובר על סכסוך עבודה מורכב וקשה. עו"ד יעקב שטינמן משרד עורכי דין ונוטריון" עוסק בתחום דיני עבודה וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין דיני עבודה חיפה – לתושבי העיר ולכל המעוניין

עורך דין דיני עבודה חיפה, מייצג עובדים ומעסיקים בנושאים בהם מתברר כי זכויותיהם נפגעו. כך כאשר המעסיק לא שילם את שכרם כחוק כולל שעות נוספות, כאשר לא ביצע הפרשות לפנסיה עבורם, נמנע מתשלום דמי מחלה, חופש והבראה, בעת פיטורין שלא כחוק, נמנע מתשלום פיצויי פיטורין, כאשר פגע פגיעה מהותית אחרת בעובד ועוד. הוא יקבל לידיו את התיק וילמד על פרטיו מפי העובד ולאחר עיון במסמכים שבו. הוא יקבל החלטה וימליץ על המשך טיפול או ויתור. לא כל תיק שווה מאמץ תביעתי מסיבות שונות. לעיתים אין סיכוי לזכייה, במקרים אחרים הנזק הכספי אינו מהותי וכדומה. ברוב המקרים, הוא ינסה להשיג את המגיע ללקוח מחוץ לכותלי בית הדין הדין האזורי לעבודה . כך על ידי התכתבויות, משא ומתן טלפוני או פנים אל פנים ועוד. הייצוג יכול להיות גם של מעסיק כלפי עובד, מול ביטוח לאומי, מול משרד העבודה והרווחה, מול רשויות המס ועוד.

ייצוג בבית משפט

הגשת תביעה לבית דין לעבודה, היא המוצא האחרון ונעשית כאשר כל הניסיונות הקודמים לא צלחו, כאשר התביעה מורכבת מאוד ועוד. הפנייה נעשית כדי לקבל ממנו סעד עבור לקוחו. יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה חיפה ינצל את כל הידע והניסיון שברשותו, יציג מסמכים נדרשים, יסתמך על תקדימים משפטיים, יטען טענותיו ועוד. הכול כדי להצליח להוכיח את צדקת לקוחו. כל סכום כסף שיושג יסייע לו.

עורך דין דיני עבודה בחיפה, מטפל בתיקים ותביעות של עובדים כנגד מעסיקים, של מעסיקים מול עובדים ובאחרים כנגד המוסד לביטוח לאומי. הוא מייצג את לקוחותיו בבית הדין לעבודה וגם בעת משא ומתן מחוצה לו. הוא בקיא בכל החוקים הקיימים כולל בעדכונים לגביהם. כדאי לערב אותו כבר בראשית תהליך הסכסוך וכאשר ברור כי הוא מורכב. עו"ד יעקב שטינמן משרד עורכי דין ונוטריון" עוסק בתחום דיני עבודה וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

עורך דין דיני עבודה בחיפה – ייצוג לאורך כל התהליך

עורך דין דיני עבודה בחיפה, מקבל את התיק לידיו ובודק אותו לעומק. על פי התחקיר שהוא עורך ללקוח והממצאים, הוא יכול לדעת אם כדאי להגיש תביעה. לעיתים אין הצדקה כלכלית וכספית לכך, במקרים אחרים, פעל הנתבע על פי החוק וכדומה. הבעיות הנפוצות ביותר, נובעות מפגיעה של מעסיק בזכויות העובד. כך, כאשר אינו משלם שכרו כחוק או על פי הסיכום הראשוני, ובנוסף, לא הפריש כספים לפנסיה, לא שילם דמי חופש, הבראה, מחלה וכדומה. כמו כן, כאשר פיטר אותו בניגוד לחוק כולל אי תשלום פיצויי פיטורין, התנהג בצורה פוגענית בעובד ועוד. כאשר מתקבלת ההחלטה להגיש תביעה, הוא ינסה לשאת ולתת מול הנתבע על מנת להגיע להסכם מוקדם. במידה והדבר לא מצליח לא תהיה ברירה אלא להגיש תביעה מנומקת.

ייצוג בבית דין לעבודה

ייצוג זה נחשב לאחת מהמשימות המורכבות, המוטלות על כתפי עורך דין לענייני עבודה, כאן הוא מגייס את כל כישוריו וניסיונו במטרה להוכיח צדקת לקוחו. הוא יטען לטובתו, יציג מסמכים חשובים, יביא פסקי דין קודמים תומכים בטיעוניו ועוד. הכול במטרה לשכנע את השופט בטענות לקוחו. הצלחה משמעותה קבלת כספים שנגרעו ממנו בעת עבודתו.

Print Friendly, PDF & Email