עורך דין דיני עבודה בקריות

לאחרונה, ובצל המשבר הקורונה בישראל בשנת 2020 יותר ויותר עורכי דין מתחילים לעסוק ולתת שירות בתחום דיני עבודה בישראל. לא תמיד תדעו לאן ללכת ולאיזה עורך דין דיני עבודה לפנות. על כן, חשוב מאוד לקרא ביקורות על עורך דין לענייני עבודה לפני שפותחים אצלו תיק.

לא פחות חשוב לדעת באיזה תיקים זכה עורך דין דיני עבודה בקריות כשמחפשים בגוגל או באתר נבו. על כן, אם אתם מתגוררים בקרית חיים, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית שמואל, קרית ים  או קריית מוצקין אל תהססו לפנות ליעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בצפון כדי למשש מלוא הזכויות בעבודה.

עורך דין לענייני עבודה בקריות -איך לבחור עורך דין דיני עבודה בקריות?

לראשונה בישראל נפסק פיצוי לעובד בגין העסקה במשמרות לילה בניגוד לסעיף 22 לחוק שעות עבודה ומנוחה לאחר זכייה בפסק הדין.

הצגנו עובד בשם מאיר אשר העוסק במפעל לייצור לחמים ומוצרי אפייה שונים במשמרות לילה בלבד במשך 9 שנים.

המעסיק לא רק שלא שילם תוספת לילה בשיעור 50% בגין שעות 21:00 – 06:00 מכח צו הרחבה בענף האפייה שחל על המעסיק, לא רק שלא שילם גמול שעות נוספות בעבודה אחרי 7 שעות רגילות בלילה אלא, גם העסיק את העובד בניגוד לחוק שעות עבודה ומנוחה אשר אוסר על העסקה רק בלילות.

סעיף 22 לחוק שעות עבודה ומנוחה קובע כי אסור לעבודה יותר משבוע אחד בלילה מתוך שבועיים ולפני 04/2018 יותר משבוע אחד מתוך שלוש שבועות.

במלים אחרות מותר לעבוד בלילה שבוע כן ושבוע לא.

מאיר הועסק 9 שעות בלילה בלבד במשך 9 שנים. בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב פסק לראשונה בישראל פיצוי כספי בסך 10,000 ₪ לעובד רק בגין עובדה שהועסק כל חודשים במשמרות לילה בלבד.

תבענו פיצוי כספי בסך 20,000 ₪ בגין הפרת סע' 22 לחוק שעות עבודה ובית הדין פסק רק חצי מזה.

גובה הסכום הזכייה דבר חשוב אולם, לא פחות חשוב עצם הזכייה בגין הפרה בוטה זו.

לא למותר לציין, כי במשך תקופה ארוכה הגשנו עשרות תביעות לבתי הדין ברחבי הארץ ולא זכינו לשום פיצוי בגין הפרה סע' 22 לחוק שעות עבודה וכמעט, כל השופטים טענו כי כל עוד אין פסק הדין שפסק פיצוי כספי גם הם לא פוסקים פיצוי כזה.

חשוב להדגיש, כי בית הדין האזורי קבע גם תחולתו של צו הרחבה בענף אפייה וחייב מעסיק לשלם תוספת משמרת בשיעור 50% בגין עבודה במשמרות לילה בין השעות 22:00 – 06:00.

בנוסף, לשלם 125% בגין עבודה שמינית ותשיעית בלילה סך של 187.5% וכן, גמול שעות נוספות בשיעור 150% וסה"כ 225% מערך שעה רגילה שכוללת בתוכה תעריף רגיל + תוספת קבועה + תוספת וותק.

פסק דין תקדימי של עורך דין דיני עבודה בקריות

מחפשים עורך דין דיני עבודה בקריות? אין ספק שאתם צריכים עורך דין בענייני עבודה שיודע לעמוד על אינטרסים לקוח ויודע לנהל שיח ענייני ורציני עם הצד השני ועם השופט בבית הדין האזורי לעבודה כדי להביא לידי זכייה בגין פיטורים שלא כדין ולקבל פיצוי בגין פיטורים שלא כדין.

עורך דין לענייני עבודה בקריות יכול לסייע לשכירים ולמעסיקים להגיע להסדרי פשרה מחוץ לכותלי בית הדין.

יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בכרמיאל יסייע הן למעסיקים והן לשכירים לבדוק תלושי שכר, לגלות טעויות ככל שקיימים בבדיקת תלושי שכר, להגיע לפשרה טובה בין עובד למעסיק בגין תקופת העבודה ו/או סיומה.

רובם של שכירים בישראל אינם מודעים ב-100% בזכויות שלהם בעבודה. בצל משבר קורונה, פיטורים רבים, הוצאה לחל"ת ואי ביטחון לגבי עתיד.

כעולה מנתוני סטטיסטיקה, מעל 50% משכירים בישראל אינם מקבלים שכר וזכויות מלאות בגין תקופת עבודתם.

יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בחיפה מבצע חישובי שכר ובדיקות שכר עפ"י תלושי השכר, דפי נוכחות, דוחות פנסיה וכו' על מנת לוודא כי הלקוח שפנה אליו קיבל כל תשלומים וזכויות להם זכאי כדין מכח חוקי מגן בעבודה וצו הרחבה שחל על עיקר עיסוקו של המעסיק.

ככל שמעסיק לא יכול לעמוד בהתחייבויותיו כלפי העובד תבחן האפשרות להגיש תובעה בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון מכח חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בקריות נחשב בין עורכי דין מובילים בתחום דיני עבודה בתחום ובעל ניסיון עשיר בליטיגציה שכירים ומעסקים בבתי הדין לעבודה ברחבי הארץ ובבית הדין הארצי לעבודה בירושלם.

יעקב שניטמן עורך דין דיני עבודה בקריות מתמחה בדיקת תלושי שכר. אנו נמצאים בחיפה ומספקים ייעוץ משפטי, שירות משפטי וייצוג משפטי עיקר לכל תושבי חיפה, קריות וצפון.

לייעוץ ללא התחייבות עם עורך דין דיני עבודה​ מלאו את הטופס וניצור איתכם קשר בהקדם

יעקב שניטמן חברת עורכי דין ונוטריון הינו משרד עורכי דין בוטיק אשר נוסד בשנת 2004.
יעקב שניטמן משרד עורכי דין התמחות עיקרית משפט עבודה ומשפט מסחרי.
עורכי דין דיני עבודה מומחים לדיני עבודה. 

דיני עבודה

משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום דיני עבודה, וממוקם חיפה, המשרד בעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים בכל תחומי דיני העבודה וההיבטים השונים ביחסי עובד-מעביד.

למשרדנו מוניטין רב בייצוג עובדים ומעסיקים בבתי הדין השונים ברחבי הארץ, ובעלי המשרד, עו"ד יעקב שניטמן, הינו אחד מעורכי הדין המוערכים בתחום זה וזוכה להכרה ולהערכה רבה בקרב הגורמים המקצועיים השונים.

לייעוץ ללא התחייבות עם עורך דין דיני עבודה​ מלאו את הטופס וניצור איתכם קשר בהקדם
Print Friendly, PDF & Email